Brev:
26 timer i fly
5. maj 2004
Alder:
12 mdr.
26 timer i fly
Kære netsundhedsplejerske
Først og fremmest tak for en super brevkasse.
Min mand og jeg og vores lille søn skal flytte til New Zealand om 1 1/2 md. Det er en kæmpe lang rejse, ca. 2 døgn ialt hvoraf flyveturen tager ca. 26 timer. Jeg er lidt bekymret for denne lange tur med en lille og meget aktiv dreng på 1 år. Han er (endnu) ikke særlig interesseret i stillesiddende aktiviteter, så som bøger, men vil helst kravle rundt og skubbe til sine biler eller hive bøger ned fra reolen.....
Kan jeg forvente at han vil være bedre til at sidde stille og lytte til en bog om 1 1/2 md eller skal jeg regne med at han vil fare rundt og underholde hele flyveren?
Har du ellers nogle gode råd til, hvordan vi klarer den lange rejse uden at drengen bliver sur og ked af det, og vi bliver alt for upopulære hos vores medpassagere?
Jeg er ellers meget imod at give medicin til raske børn - men jeg må indrømme at jeg frygter lidt de mange timer i flyveren, så jeg vil også spørge om der findes noget, specielt beregnet på små-børn, man kunne give ham så han evt. vil kunne sove lidt flere timer end normalt?
Mange tak på forhånd og de venligste hilsner
Anna