Brev:
HJÆLP - min søn sover igen ikke
21. april 2009
Alder:
13 mdr.
HJÆLP - min søn sover igen ikke
Kære Helen.
Sidst jeg skrev, skrev jeg godt nok at B var begyndt at sove igennem, men det var kun i ca. 14 dage og siden er det blevet værre og værre.
Han vågner i mellem 2 - 7 gange om natten og omkring ved 4 tiden er han lysvågen og så tager det 1 time til halvanden at få ham til at sove igen... jeg er startet på job og har svært ved at hænge sammen i løbet af dagen, da jeg ikke får min søvn. Min mand og jeg skiftes til nattetjansen. men det er alligevel ved at være for meget....
Det er som om han ikke kan finde ro... han vågner med sutten i munden, helt hysterisk nogle gange. Man først på natten falder han som regl i søvn igen med det samme.
han vil heller ikke sove ordenligt i dagplejen. han sover kun 30 min om formiddagen og ca. 1 time til middag - herhjemme i weekenderne er det helt galt - her sover han nogle gange kun 30 min til middag og 30 min om formiddagen og sover træls om natten også.
hjælp - hvad skal vi gøre - har spurgt 2 sundhedsplejersker, som mener noget forskelligt og lægen som mener noget helt andet. de fleste siger vi skal lade ham skrige om natten og så ind og putte ham igen med et par minutters mellemrum... hvad skal vi?
Med venlig hilsen
B´s mor der er desparat efter at få hendes søn til at sove.