Brev:
Autostol - 6 mdr.
6. maj 2004
Alder:
6 mdr.
Autostol - 6 mdr.
Hej Helen:-)
Vores datter er nu 6½ måned gammel, er 71 cm lang og vejer 9,1 kg.
Mit spørgsmål denne gang drejer sig om brugen af en autostol:-)
Vi har købt en Römer King autostol i Babysam, som kan bruges fra 9-18 kg.
MEN.... Ser man på nettet omkring hvornår man må sætte børn i en fremadrettet autostol, så står der: "TIDLIGST FRA 9 MÅNEDER..."
Egentlig vil jeg bare høre om dette er lov....?
Problemet er bare at hun faktisk er ved at være lidt for stor til babyautostolen...
Hvad er din mening med en fremadrettet autostol på bagsædet til Emma, når hun jo er langt fra 9 måneder gammel?
Vi skal når hun lige præcis er 7 måneder gammel på en køretur på omkring 4 timer, og har der lidt i tankerne at tage den "rigtige" autostol i brug...
Men må vi overhovedet det? For hvis ikke, så skal vi selvfølgelig ikke;o):-)
Mange mange 1000 tak for en kanon god brevkasse. Du må lægge meget tid i den, og det synes jeg simpelthen bare er så flot;o)
Knus fra Tina:-)