Brev:
MME, hvor længe skal han have det?
26. april 2009
Alder:
9 mdr.
MME, hvor længe skal han have det?
Hej Helen
Jeg har et mad spørgsmål.
Matthes er nu 9 1/2 mdr vejer 9,5 kg og er 74 cm lang. Han spiser og drikker fint og er glad for det.
Mit spørgsmål er: hvor længe skal de have mme? matthes får kun 1 flaske nu på 200 ml om aftenen inden godnat.
Men han hoster en masse imens han får den, måske pga astmatisk bronkitis? som han er i begyndende behandling for.
Han elsker flasken, men det er også lidt synd fordi han hoster så meget, når han får den. så jeg tænkte om man egentlig måtte stoppe med flasken nu, også give lidt grød eller noget at sove på...?
Med venlig hilsen
Lea