Brev:
Måltider - 4 mdr.
27. april 2009
Alder:
4 mdr.
Måltider - 4 mdr.
Hej Helen.
Min dreng er 4 mdr og 2 uger, og får en uge siden startede jeg med at give ham grød. Han er vild med og sidder og knuger sin hagesmæk og hviner når jeg jeg tager grøden frem. Han får hirsegrød med pære eller æble mos på toppen. Han får ca. en halv dl. og så drikker han ca. 100 ml MME bagefter. Det får han om morgenen og om aftenen...
MEN er det rigtigt?
Skal grøden erstatte et helt MME måltid.? Dvs at han kun får grød og så vand til. Eller skal han også altid have MME ved siden af grøden.
Jeg giver ham kun en halv dl, men han kunne sagtens spise mere, må han spise sig mæt i grød og skal jeg blive ved at give ham mere grød indtil han selv siger stop (ligesom han gør med mælken)???
Jeg er bare nervøs for om han kan få for meget grød end hans mave kan klare, netop fordi han gerne vil have rigtig meget grød.
Med venlig hilsen
mig