Brev:
Vægt og behov for fedt i maden
27. april 2009
Alder:
8 mdr.
Vægt og behov for fedt i maden
Hej Helen,
Jeg skriver til dig angående min datters vægt. Da hun blev født var hun 58 cm lang og vejede 4468 gram. I dag er hun snart 8 måneder og vejer 12 kg. Hun er stadig en lang baby.
Jeg er i dag stoppet med at amme hende inden formiddagsluren. Det vil sige, at hun nu bliver ammet eftermiddag, aften, nat og morgen. Altså cirka 4 amninger dagligt. Desuden følger vi den plan du har givet, og hun har en god god appetit til måltiderne.
Jeg var ved lægen i dag, hvor vi talte om hendes vægt. Lægen mener ikke det er nødvendigt med fedtstof i hendes skemåltider, da hun ikke mangler det ekstra fedt. Hun får det fint gennem min mm. Og når hun nu er så stor som hun er, er det ikke nødvendigt.
Er du enig i det?
Venligst fra A/M