Brev:
Min søn vender sig hele tiden i kravlestilling om natten, og vågner af det
28. april 2009
Alder:
7 mdr.
Kære Helen
Tak for dit svar vedr. amning om natten. Vi kæmper stadig med søvnen, men han er blevet bedre til at acceptere at sove i sin seng igen. Emil er begyndt at kravle her de sidste 8-10 dage. Det nyder han meget, og selvom han har været syg- så kravler han dagen lang. I midlertid sker det også om natten. Han drejer sig næsten hver halve time om i kravlestilling i søvne, og kan så ikke komme ned igen- står og rokker og græder og har svært ved at falde til ro. Jeg er meget ofte nødt tilat give ham brystet for at få ham til at sove videre. Det er ikke hele natten hver halve time - men ofte mellem kl. 21.00 og 23.00 og så igen fra kl. 3 om natten og frem til vi udmattede står op kl. 6. Mellem 23.00 og 3.oo bliver han også ammet en enkelt gang.
Er der en måde hvorpå jeg kan lære ham at falde i søvn på maven? Det tror jeg måske ville hjælpe.
Med venlig hilsen
Karoline