Brev:
Spiserutiner - tvillinger
28. april 2009
Alder:
2 mdr.
Spiserutiner - tvillinger
Kære Helen,
Jeg skrever til dig på svensk/dansk, er svensk, hober det er ok andens vil jeg gerne skifte til engelsk.
Jeg har 2 tvillingdrenger på 2 måneder som vid fødsel vægde 2.4 og 2.9 kg. De har taget planmessigt på og væger idag 5 og 5.3 kg. Jeg har givit dem brystmælk hele tiden "på demand" så de spiser når de vil.
Før en uges tid seden startat at supplere med ersættning, NAN 1. Det gør jeg fremst mht at jeg har brug før at sove lidt mere så det er mest om aftnen vid ca 18 tiden og frem jeg suppleerer. Då tvillingerne ikke altid er synkronisered så har jeg ganska mange nætter hvor jeg ikke sover mer end ca 1-2 timer. Nu synes jeg ikke at de går serligt meget længre mellem spisningerne alligevel og øvervejer hvis jeg skal starte at sætte dem i en rutin. Hvad skal en sov- og spiserutin før dem se ud som om dagen og natten? Skal jeg blive ved med at ge dem suppleerende NAN eller skal jeg skifte helt over til NAN eller kun ge bryst?
Mange tak før dit svar =)