Brev:
Sengetøj og væk fra svøbet
28. april 2009
Alder:
2 mdr.
Sengetøj og væk fra svøbet
Kære Helen,
Mine tvillinger som er 2 måneder har hele tiden sovet med en så kallet "wrap" om sig. Dvs man slår dem ind i en tæppe til et paket med armerne strækte længs siden, under tæppen.
Nu er jeg i tvivl om hvad lang tid de skal sove sådan. Hvad skal jeg bruge før slags sengetøj och hur skal armer og ben ligge før at de ikke skal vågne af sine beværelser?
Mange tak før svar =)