Brev:
Mavekneb efter spisning
28. april 2009
Alder:
2 mdr.
Mavekneb efter spisning
Kære Helen,
Speciellt en af mine tvillingesøner har probelmer med sin mave. Han udviser kramper under of efter spisning. Detta har han gjort hele tiden, idag er han 2 måneder. Før ca 1 uge seden har jeg startet med ersættning som supplerende mad om aftnen. Nu synes jeg at det er et andet mønster i hans kramper. Dvs lige efter han har spist er han meget tilfreds og det er riktigt svart nogen ganger at få ham at bøvse. Då han seden vågner op før næste spisning har han riktige kramper og det tager lang tid inden han falder til ro.
Jeg synes også nogen ganger at han vågner op pga kramper og ikke sult. Kan det vare så at han er alergisk mod ersættningen eller har jeg førkert teknik når jeg ger ham flaske så han svæljer meget luft eller vad kan det vare?
Mange tak før dit svar, Karolina