Brev:
Tandfrembrud og rød numse
6. maj 2004
Alder:
9 mdr.
Tandfrembrud og rød numse
Jeg har hørt at nogle børn får rød numse ved tandfrembrud.
Min datter på snart 9 mdr. er ved at få de første tænder i undermunden og har i tre dage haft seriøst røde skamlæber og knopper på huden ved siden af og under disse. Er det normalt?
Hendes appetit er i øvrigt helt i bund, men hun virker ikke til at have feber.