Brev:
Stadig ked af det ved aflevering i vuggestue
28. april 2009
Alder:
14 mdr.
Stadig ked af det ved aflevering i vuggestue
Kære Helen,
Vores søn startede i vuggestue i slutningen af marts, og indkøringen er gået godt, han har haft en enkelt dag siden opstart hvor han har været ked af det hele dagen, ellers siger pædagogerne at han trives og har det godt og er glad i løbet af dagen. Efter 14 dage, sagde pædagogerne, at han var kørt ind.
Mit problem er, at vores søn stadig græder rigtig meget når jeg afleverer ham. Han har været der over en måned nu, og er helt færdig hver morgen når jeg tager afsked. Han kan blive helt ked af det når vi sidder i gangen inden vi går ind til stuen. Jeg prøver at sidde meget kort tid med ham når vi kommer, og afskeden bliver forholdsvis hurtigt og jeg går herefter. Jeg kan høre han er helt knust, men pædagogerne siger ved afhentning at det går forholdsvist hurtigt over.
Når jeg henter ham igen, prøver jeg at bruge lidt tid på at kigge på dét legetøj han har leget med osv. for at han skal føle det er et helt ok sted at være.
Han er 14 måneder, og jeg vil høre dig om der er noget som helst jeg kan gøre bedre? Skal faderen forsøge at aflevere noget mere? er det almindeligt at de er så kede af det ved aflevering så længe?
På forhånd mange tak for dine altid gode råd.
Mange hilsner fra Tina