Brev:
Stadig vælling til natten
28. april 2009
Alder:
19 mdr.
Stadig vælling til natten
Hej igen
Har tænkt over om det er helt galt at Josefine stadig får en flaske vælling til natten, - altså ved 23 tiden, inden vi går i seng
Det virker som om hun har brug for den, vågner ellers midt på natten og er rigtig sulten.
Har forsøgt at komme af med flasken, og bare putte hende med en tår vand der midt på natten, men resultatet bliver en meget rodet nat, hvor hverken vi eller Josefine får sovet ordentligt, og resten af natten går med megen opvågnen og gråd, afbrudt søvn, hvorefter alle mand går omkuld ved 05.30 tiden, en halv time før vi egentlig skulle op...
Hun spiser fint om dagen, ikke de store mængder, men det har hun aldrig gjort. Hun tilbydes ofte grød inden sengetid, men spiser kun et par skefulde og kun i sjældne tilfælde, så nu er vi gået væk fra det igen
Ellers trives hun strålende, både herhjemme og i vuggestuen og virker i fin ro med sig selv og er næsten altid i højt humør.
Kan vi fortsætte med vællingen til hun selv siger fra, eller risikerer vi at sidde der med flasken til hun flytter hjemmefra ??
De bedste forårshilsner
Josefine og co