Brev:
Søvnbehov - 22 mdr.
29. april 2009
Alder:
22 mdr.
Søvnbehov - 22 mdr.
Hej Helen
Det er (heldigvis) længe siden jeg har skrevet (-:
Sebastian har ikke været syg længe og skal snart stoppe med sin forebyggende medicin (ryste og bævre) da lægen mener han er vokset fra risikoen for flere gange nyrebækkenbetændelse.
Han er sund og rask og giver os alle de udfordringer en knægt på knapt 2 nu kan!
Mit spørgsmål dækker egentlig begge unger. Altså også Sofie på 5. Hvor meget sover børn på 2 og 5 normalt?
Syndes ikke de sover særlig meget. Sebastian kommer normalt i seng ca. kl 20 og står op igen kl 7, sover omkring 1,5 time til middag.
Sofie er en natteravn og ville helst være oppe til midnat... Men vi gør hvad vi kan for at hun sover kl. 21, hun står også op kl 7.
De vågner selv om morgnen, jeg er så privilegeret at have flextid, så det er sjældent vi har travlt om morgnen. Sofie kan godt finde på at komme ind til os kl 6 og vil egentlig gerne stå op der, men det nægter jeg altså (-;
De er normalt friske og glade, når ellers der ikke er ventetid på morgenmaden… Sofie kan dog godt klage over at hun er træt, men det er ikke ofte. Der er ingen tvivl om at de har ”Prime time” om aftenen hvor de begge er i hopla og laver sjov i gaden.
Sover de nok og er det bare mine veninders børn der sover deres barndom væk?
Med venlig hilsen