Brev:
Græder i barnevognen
29. april 2009
Alder:
3 mdr.
Græder i barnevognen
Hej Helen
Vores datter på snart 3 måneder græder ret ofte i søvne, når hun ligger i barnevognen om eftermiddagen og sover. Hun sover mellem 2-3 timer i et træk. Men hun græder ofte (meget højlydt!!) med lukkede øjne. Og så sover hun igen efter at jeg har rullet lidt frem og tilbage med barnevognen. Dette gør hun ca. 10 gange før hun vågner efter de 2-3 timer.
Hun har gjort det den sidste måned (eller mere). Og det er hver gang hun sover sin eftermiddagslur. Om natten sover hun fint - mellem 5-7 timer i et træk uden at vågne eller sige en lyd.
Hvad tror du der er galt? Drømmer hun? Eller er hun små-vågen af og til? Eller kan hun have ondt i maven?
På forhånd tak
Med venlig hilsen
Helena