Brev:
De første sko - 18 mdr.
30. april 2009
Alder:
18 mdr.
De første sko - 18 mdr.
Hej Helen
Jeg har bare et lille undrende spørsmål omkring sko til små børn. Da mine store børn var små (de er nu 16 og 12 år. da skulle skoene helst være bløde i sålen altså nemme at bøje.
Nu hvor jeg har en søn på 18 mdr. og kigger på sko til ham så syntes jeg at de fleste sko er temmelig stive i sålen, og knap så bøjelige. Er det fordi at man nu har fundet ud af at det er bedst.
Jeg undrer mig bare over, at det er så få sko der er bløde nu til dags.
Hilsen Lotte