Brev:
Så sov dog! - 11 mdr.
1. maj 2009
Alder:
11 mdr.
Så sov dog! - 11 mdr.
Kære Helen.
Åh hvor er det hårdt at min datter nu (har varet en uge) bare ikke vil sove. Hverken om dagen el om aftenen. Ikke når hun er lidt træt og heller ikke når hun er meget træt.
Jeg er nået frem til at det må være en bestemt periode hun går igennem, for det er lige meget hvad vi gør. Jeg er ikke i tvivl om at hun bliver rigeligt stimuleret og får rigeligt at spise og drikke.
Men hvad kan jeg gøre (hvis noget overhovedet) for at gøre det nemmere for hende/os? Eller skal jeg bare bide tænderne sammen og vente på det går over?
Om dagen i barnevognen prøver hun konstant på at vende sig om på maven. Det får hun ikke lov til pga selen. Så det er nærmest en slåskamp. Jeg lader hende rejse sig op og kikke lidt ud, for så kan hun godt ligge sig ned selv igen. Men hun får ikke lov at vende sig. Vi triller ikke barnevognen længere, for det er ligegyldigt når hun alligevel bare "laver gymnastik". Så får hun det varmt af at græde og af at rejse og ligge sig...mere ked af det...falder i søvn til sidst halvklynkende :-(.
Om aftenen rejser hun sig el kravler el leger "falde ned i dynen" til hun stort set ikke kan mere. Jeg må ikke gå - så græder hun også.
Det er så hårdt for hende og jeg er ved at være helt opgivende...
På forhånd tak for råd.
Line