Brev:
Sove på eget værelse - 4 mdr.
2. maj 2009
Alder:
4 mdr.
Sove på eget værelse - 4 mdr.
Hej Helen
Tak for de fine svar på mine tidligere spørgsmål. Jeg har dog lige et nyt spørgsmål til dig. Mads er nu 4 mdr gammel, og jeg har et par nætter ladet ham sove inde på sit eget værelse i stedet for i vores soveværelse, da vores ældste søn har været skidt tilpas, og han også har sovet inde ved os. Mads blev simpelthen forstyrret i sin søvn, -- efter at jeg har ladet ham sove på eget værelse, har han faktisk sovet bedre - er kun oppe én gang og blive ammet i stedet for to fra kl. 20 til 6. Mit spørgsmål er - Er det ok, at de i denne alder sover på eget værelse?
Tak for hjælpen
Lone