Brev:
Sovevaner - 8 mdr.
3. maj 2009
Alder:
8 mdr.
Sovevaner - 8 mdr.
Kære Helen
Jeg har et spørgsmål ang. lure i dagtimerne.
Pt sover min datter på 8 mdr. 2 lure om dagen. Ca. 1 1/2 - 2 timer formiddagslur og ca det samme om eftermiddagen, nogle gange lidt mindre.
Hvornår kan de springe formiddagsluren over og nøjes med en lur om dagen ?
Min egen sp har sagt til mig at når hun var kørt ind i vuggestuen om ca. 14 dage, ville jeg kunne prøve og droppe den sene aftenflaske da hun måske være så træt af oplevelser mv at hun ville kunne sove fra kl. 20 til 7 næste morgen.
Hvad siger du til det ?
Glæder mig til og høre fra dig.