Brev:
Mad efter sygdom?
3. maj 2009
Alder:
6 mdr.
Mad efter sygdom?
Hej Helen
Tak for svar sidst om madplan til freja som nu er fulde 6 månder;o) men det hele faldt i vasken da både hende og viggo fik skoldkopper med start i påsken... typisk og det var en da anden gang for viggo. Det var hårdt for freja med feber på 39,6 og kun ca 3 flasker mad på et døgn, hvilket jo ikke gjorde hende mæt og mad fik vi kun sjældent i hende på 14 dage og det var ellers lige startede så godt op;o(
Nu er det over og hun er frisk på leg og snak igen, men maden gider hun da ikke helt vildt og slet ikke grød, det virker som hun helst vil have stykker af mad, men hun har ikke fået tænder, så kan jeg give hende brød?
Det er slet ikke som med viggo hvor aalt gik efter skema;o) han havde også 4 tænder da han var 5 månder, så meget nemmer med mad synes jeg.
Hvor meget skal de kunne spise ca i et måltid?
Hun får tilbudt 3 måltider og løst frugt/grønt og når vi spiser virker hun stadig meget på, så synes det er underligt det er svært for hende? hun kaster det op og under skoldkopper var hun slemt andgrebet inde i og uden på munden, så hun også havde svært ved sutten...
Skal jeg bare være tålmodig? nu rejser vi alene til island 5 dage på onsdag, så der bliver god tid til hende og mad show;o0.
lidt usikker på en flytur med baby har du nogle godt råd?