Brev:
Søvn om dagen - 8 mdr.
4. maj 2009
Alder:
8 mdr.
Søvn om dagen - 8 mdr.
Hej Helen
Fra Maia var ca. 3-6 mdr. sov hun en lur om formiddagen på 45 min. og en om eftermiddagen på 3 timer og så igen 45 min. sidst på eftermiddagen. Men så begyndte det at gå ned ad bakke om eftermiddagen. I dag sover hun mellem 20-45 min. 2 gange om dagen. Af og til er vi dog oppe på 75 min., men aldrig mere.
Jeg synes jo, det er alt for lidt - for os begge. Jeg synes virkelig, jeg har brug for de pusterum, hvor hun sover. Hun bliver puttet mellem 19.30-20 og sover til 7-8 - dog afbrudt af 2-3 amninger. Kan jeg gøre noget eller er hun bare en af dem, der ikke har brug for så meget søvn?
Med venlig hilsen
Jannie