Brev:
Sidde i højstol - 6 mdr.
5. maj 2009
Alder:
6 mdr.
Sidde i højstol - 6 mdr.
Hej Helen.
Jeg sender dig lige endnu et brev, da jeg læste at det var nemmest for dig at man begrænser det til et emne per brev :)
Marcus kan ikke selv sidde endnu, kun meget kortvarigt og meget "vakkelvornt".
Han sidder stadig i sin skråstol og får skemad, da jeg ikke synes han sidder særlig godt i sin tripp trapp stol endnu. Når han sidder selv (i de sekunder han kan), så læner han sig meget fremover for at holde balancen, men det gør han så også i højstolen (selvom jeg putter tæppe/dyne ned omkring ham), og det gør det svært at give ham skemad i stolen syns jeg. For han sidder jo og kigger nedad, og så ryger maden ud af munden igen.
Når jeg ser andres børn på Marcus' alder, så sidder de alle sammen så fint og spiser i deres høje stol, så er det min dreng som er bagefter? Eller har han vænnet sig for meget til skråstolen?
Vi har købt det der babysæde til tripp trappen og der er også hynde på, så han kan jo sagtens læne sig tilbage og slappe af og spise, men det er som om at det kan han ikke finde ud af, kun kortvarigt og så læner han sig frem igen.
Er det bare fordi han ikke er klar til højstol endnu? Eller hvad kan det være?
Er han sen i udviklingen, syns du?
Vil vente spændt på dit svar, og håber du kan hjælpe mig af med min bekymring :)
Med venlig hilsen
Tina