Brev:
Umulig? - 4 mdr.
5. maj 2009
Alder:
4 mdr.
Umulig? - 4 mdr.
Hej Helen.
Jeg skriver til dig fordi min søn på snart 4 mdr (13/4) er, hvad jeg vil kalde umulig.
I snart 1 uge har han været utilfreds. Jeg kan ikke ligge ham fra mig i 2 sek. for at ordne noget vasketøj eller starte opvaskemaskinen eller noget, for så ligger han og græder eller hulker eller hvad jeg skal kalde det. Vi har prøvet at købe noget nyt legetøj som passer til hans alder. Men efter 2 sek er han ikke interesseret i det mere og begynder så igen. Jeg går rundt med ham, trøster ham, leger med ham osv, men intet hjælper.
Jeg er næsten sikker på han ikke har ondt nogen steder, da jeg mener jeg godt kan høre forskel på den gråd. Han sover 10-12 timer om natten uden problemer. Han får flaske med nan2, men jeg har på fornemmelsen det ikke mætter. Jeg er begyndt på lidt grød kl 18 efterfulgt af mælk, men heller ikke det hjælper. Han nægter at bruge sut, men den sut på hans sutteflaske (Pigeon) virker han rigtig glad for.
Hvad gør jeg?
Er det på tide jeg lader ham ligge og være utilfreds så han ikke får den ide at han ikke kan ligge og lege alene?