Brev:
Lære at spise frugt
5. maj 2009
Alder:
6 mdr.
Lære at spise frugt
Hej Helen,
Så er Olivia godt igang med grød og mos. Det har hun været i godt 1 måned nu, bortset fra en uges sygdom. Hun spiser alt hvad vi serverer af mos og grød, så det er skønt.
For en uge siden prøvede vi at give hende en agurkstav, hvilken hun syntes var helt fantastisk, hun gnavede store stykker af, som hun så ikke kunne finde ud af at synke, og det resulterede i en ordenlig omgang opkast, og idag prøvede vi så igen, både med agurk og blomme, og der skete det samme. Har du et godt råd, hvordan vi lærer hende til at synke frugten.
På forhånd tak.