Brev:
Bevidst opkast
5. maj 2009
Alder:
6 mdr.
Bevidst opkast
Hej Igen :-)
Olivia putter altid alt i munden, og meget gerne hendes egne fingre - Nogle gange så langt ind, at hun kaster op af det.
Kan dette være bevidst, hvis hun føler, at hun har noget, hun vil af med ??