Brev:
Lure og skema over dagen
8. maj 2009
Alder:
2 mdr.
Lure og skema over dagen
Hej igen,
Min dreng er nu 10 uger.
Jeg kunne godt tænke mig hvis du skrev ned hvordan en dag ca. kunne se ud. Altså antal lure og hvor længe de ca er og hvor lang tid han skal være vågen imellem.... hvor tit han skal spise og hvornår han skal lægges til ro for natten.....
altså et slags skema.
Jeg ved godt børn ikke er ens, men det ville alligevel være rart at følge det sådan ca.
Alfreds Mor