Brev:
Mad til tvillingepige 7 mdr
7. maj 2004
Alder:
7 mdr.
Mad til tvillingepige 7 mdr
jeg har tvillingerne Malthe og Mille på 7 mdr. Min søn spiser alt jeg laver. Øllebrød til frokost, kartofler med fisk og m. broccoli, gullerod, æblemos til aften. Jeg laver alt selv og han får lidt af hvert hver dag.
Mille har før spist det samme. men de sidste 14 dage har hun ikke ville have skemad kun mme på flaske og vand af kop. Hun lukker simpelhen munden til. I øjeblikket ryger der majsgrød med æblemos ned. (Vi er startet forfra), men kan hun leve af det og hvordan kommer vi videre. Det andet er jo meget sundere.
Er det muligt du kunne give mig en mad plan til mine tvillinger på 7 mdr. Jeg er meget i tvivl om hvor meget mme de skal have og om malthe ikke efterhånden kan komme over på et 3 skemåltid.
Vi startede med skemad da de var 4 mdr.
Med venlig hilsen
Marianne