Brev:
Fedtstof
11. maj 2009
Alder:
9 mdr.
Fedtstof
Hej Helen
Et spørgsmål ang. fedstof til baby: man skal jo gerne give en sjat fedtstof i hvert måltid til baby, men hvilken form for fedtstof anbefaler du at putte i maden?
Jeg er selv stor oliefan (hørfrø, Livets Olie, fiskeolie etc.) – og vil gerne give mit barn gode olie-tilskud, men fra hvilken alder kan man give dem tilskud, som for eksempel olie-shot fra Sunde Børn (Hørfrøolie, Solsikkeolie, Rapsolie og Sesamolie samt EPA og DHA)?
TAK
/lone