Brev:
MME - sutteflaske
11. maj 2009
Alder:
12 mdr.
MME - sutteflaske
Kære Helen
Så er mine tvillinger blevet et år.
Den rytme vi følger nu er:
7:00 havregrød/pulvergrød
9:00 jordbærgrød/pæregrød med piskefløde
9:30-11:00 sover
12:00 rugbrød med makrel, torskerogn, sildepostej, leverpostej, ost
13:30-14:30 sover
15:30 bolle i små bidder, banan, yoghurt, kiks eller ost
18:00 pasta med kødsovs/carbonara, risretter, kartoffelmos og frikadeller, kogte grøntsager (broccoli og gulerødder)
20:00 flaske
00:00 flaske
Jeg vil gerne vide:
1) Hvornår og hvordan jeg kan tage flasken kl. 00:00 fra dem? Nikolai vågner af sig selv og søger efter flasken. Sutten er ikke nok – er generelt meget sulten.
2) Hvor længe man fortsætter med flaske generelt (her tænker jeg på flasken kl. 20:00)?
3) Hvornår og hvordan jeg kan skifte deres to daglige lure ud med en enkelt?
Tak for hjælpen.
Glæder mig til at høre fra dig.