Brev:
Fantasi familie
7. maj 2004
Alder:
4 år
Fantasi familie
Jeg har en 4-årig søn som pt er enebarn. Han er en dejlig livlig og meget selvstændig dreng med en god fantasi.
I 2 år har han haft en fantasi baby, i et halvt år har han haft en fantasi storesøster og nu har vi fået en fantasi hund...jeg synes ind i mellem det tager overhånd med de forskellige.
Han lever sig meget ind i denne verden ind i mellem, men kan også glemme alt om det til tider. Vi leger for det meste med, men nogle gange tænker jeg hvor meget er for meget fantasi?
Er det bare et tegn på et afsavn. I perioder snakker han om at vi skal have en baby. Hvor går grænsen mellem en god fantasi og at leve i en fantasiverden.