Brev:
Hypermobil?
7. maj 2004
Alder:
9 mdr.
Hypermobil?
Hej
Min datter på 9 1/2 måned, kommer om på maven fra siddende, på en pudsig måde.
Hun spreder benene helt ud, læner sig frem, går i spagat, og tager så benene bag ud og er så omme på maven.
Er det ok at hun gør det på den måde, eller er det et problem i forhold til hendes hofter?
Jeg er selv en smule hypermobil, kan det ikke være arveligt?
Mange forårshilsener
Cathrine