Brev:
Skemad og flaske?
7. maj 2004
Alder:
6 mdr.
Skemad og flaske?
Hej Helen
Tusind tak for mange gode råd.
Vi har et hold tvillinger på 6½ måned. De har siden de blev 4 måneder fået skemad. De har stort set altid fået MME.
De får skemad (grød, kartoffelmos og grøntsagsmos) 3 gange dgl + 3x200 ml MME i løbet af dagen og 1 flaske vælling á 200 ml til nat. De får også indimellem most banan, revet æble og bliver tilbudt sødmælk af kop efter hvert måltid.
Nu er mit spørgsmål så, om der er nogen grænse (andet end børnenes egen) for, hvor mange dl grød de må få at spise ad gangen?
Kan grød med mælk erstatte MME på flaske?