Brev:
17 mdr pige slår
7. maj 2004
Alder:
17 mdr.
17 mdr pige slår
Hej Helen
Vores pige på 17 mdr. er en lille hidsig dame, der ved hvad hun vil og kan. Det er jo fint nok, men hun er på det sidste begyndt at slå meget.
Hun plejer at være ret så glad for andre børn, og er det stadig men meste for "de store".
Hvis der er en i vuggestuen der driller eller rører hende eller kommer til at at snitte hende i forbifarten, slår hun ud eller skriger vredt. Selv hvis vi er ude og handle og hun ser en, går hun "amok".
Hun får selvfølgelig at vide, at man ikke må slå.
Er det kun en periode? Hun har intet sprog endnu. Vi tror desværre, hun blir lidt forsinket med det, da hun er ørebarn og stadig har problemer med dem.
Sommerhilsen fra Jesper