Brev:
Næsten 8 mdr og 100% amning
8. maj 2004
Alder:
8 mdr.
Næsten 8 mdr og 100% amning
Vores søn på knap otte mdr er IKKE interesseret i anden føde end brystmælk! Siden han var fire mdr gammel har vi forgæves forsøgt at ernære ham med vælling/mos/grød/yoghurt/brød o.l., men han vil ikke acceptere noget af det. Og sutteflaske vil han heller ikke tage. Vi har prøvet alt (flere gange!), men lige meget hjælper det...
Dette har resulteret i, at han bliver ammet hver anden time døgnet rundt, og jeg er efterhånden RET frustreret over det! Så nu har vi besluttet at lave en 'kold tyrker', hvor vi går fra 100% amning til 100% MME på flaske, suppleret med almindelig mad i løbet af dagen.
Vi er klar over, at det er lidt sent at starte op med brug af sutteflaske, men for at få ham til at indtage alm. mad, tror vi, at han skal væk fra brystet først.
Er vores beslutning forsvarlig eller er der en bedre måde at gøre det på?
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Saso & Sara