Brev:
3 årig der skubber og slår
9. maj 2004
Alder:
3 år
3 årig der skubber og slår
Kære Sundhedsplejerske
Vi har en dejlig dreng, der lige er blevet 3 år. Han er en god dreng der (oftest) også er en god storebror :-)
Men i børnehaven specielt slår og skubber han de andre børn.
Han startede for en måned siden i børnehave, og da han også slog i vuggestuen troede vi, at det var et behov for at komme videre til nye udfordringer, men det er blot fortsat. Han kan også godt slå/bide/rive i hår hjemme, men specielt i børnehaven er det klart, at de andre børn tager afstand fra ham og ikke vil lege med en dreng der har en sådan fremgangsmåde.
Jeg er bange for at der er noget galt og ved ikke altid hvordan vi skal takle det. Børnehaven har ikke sagt at det er så stort et problem og at de vil have et møde, men jeg kan se at det gør ham frustreret ... og om muligt mere vred ...
Med venlig hilsen en bekymret mor