Svar: Trøske - 4 mdr.
4. maj 2004
Alder:
4 mdr.
Kære Marianne
Dejligt at høre at amningen nu kører, flot gået:o)
Du skal bede din læge om at få en recept på brentan-mund-gel til din datter og også brentan-creme til dig selv.
Når mycostatin ikke virker, så har brentan højst sandsynligt en effekt og det er vigtigt at du også får smurt dine brystvorter med brentan, for hvis det kun er den ene af jer, som behandles, så bliveri aldrig problemet kvit og det er jo temmelig vigtigt.
Det både svier og gør ondt at have svamp på brystet og i munden og trøske er en form for svamp.
Held og lykke med det.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske