Brev:
Hvilken brystpumpe?
9. maj 2004
Alder:
0 mdr.
Hvilken brystpumpe?
Hej og tak for en god brevkasse ;)
Jeg er gravid i 38. uge og ved at indkøbe de allersidste ting til babys ankomst.
På indkøbssedlen står også "elektrisk brystpumpe", da jeg ved at jeg får brug for en sådan til at holde gang i og stimulere mælkeproduktionen (jeg har en søn på 5 år, hvor jeg måtte kæmpe meget for at amme...)
Jeg har overvejet endnu engang at leje en brystpumpe fra Falck, men det er en dyr fornøjelse, så jeg håber at der findes et godt, men billigere alternativ til dette.
Hvad kan/vil du anbefale mig at købe?
På forhånd tak!
Louise