Brev:
Grød og sut
25. maj 2009
Alder:
5 mdr.
Grød og sut
Kære Helen
Tusind tak for dit svar vedr "Søvn og generel bekymring", jeg vil straks forsøge med grød. Jeg er glad for, at jeg har fulgt min mavefornnemmelse mht min datter. Du har virkelig beroliget mig.
Jeg er nu i tvivl, jeg vil helst lave min grød selv og vil helst ikke tilsætte mme. Jeg er nok sådan lidt øko-flipper-rasmus-modsat og vil helst ikke tilsætte. Behøver jeg det, når jeg fortsat ammer ?
Jeg vil fortsat helst undgå sut, men min mand er på nippet til at ville give hende én, når hun ikke vil falde til ro. Hun skriger ikke, men er mere sådan utilfreds og træt. Kan jeg forsvare det og ikke give hende sut og argumentere med, at tiden hjælper os? Da hun fik en sut tidligere (4 uger gml) hjalp den hende ikke synderligt og derfor pressede jeg ikke på for at hun skulle have den. Hun spyttede den mest ud og lavede nogen gange bræklignende mund.
Mange tak igen
Venlig hilsen
Maria