Brev:
Fremmed
25. maj 2009
Alder:
13 mdr.
Fremmed
Hej igen...
Nu skriver jeg igen, da jeg har nogle spørgsmål. Min datter på 13 ½ mdr, er begyndt at græde lidt vis jeg går ind i et andet rum selvom jeg snakker med hende. Kan det være fordi hun er ved at være bevist om hvor jeg er henne eller? hun har aldrig været sådan før..
Hilsen Thora