Brev:
Hiver bøger ned
25. maj 2009
Alder:
11 mdr.
Hiver bøger ned
Hej Helen.
Valdemar er nu blevet en stor dreng, en rigtig lille bølle, som laver alt det han ikke må for mor og far;)
Vi har en bogreol i stuen, som han er begyndt at hive bøgerne ned fra, og det er rigtig irriterende i længden.
Vi plejer at sige "nej, det vil mor/far ikke ha'" og så sætte ham ca 2 m. væk fra reolen eller holde hans hånd i 5 sek, mens han stadig står ved reolen, men han griner bare af os, også selvom man bliver rigtig sur på ham. og det er da meget sødt i starten og man kan godt komme til at grine lidt af ham, men samtidig er det også rigtig træls.
Så har du lige et godt råd til hvordan vi får ham til at holde op med det??
Venlig hilsen Maibrit