Brev:
Kun far kan trøste ...
27. maj 2009
Alder:
2 år, 1 mdr.
Kun far kan trøste ...
Hej Helen.
Jeg har noget som nager mig lidt... Min datter, som ellers er utrolig glad og kærlig over for mig, går altid til hendes far når der skal trøstes eller pustes.
I alle andre situationer er det mig som hun søger, hvis der f.eks. skal læses bog, puttes, leges med osv, men lige i fht at trøste hvis hun er faldet eller har slået sig er det hendes far.
Det gør mig utrolig ked af det, for jeg mener jo at en mor også skulle kunne bruges til det... Hvis hendes far ikke er hjemme, kan jeg selvfølgelig godt bruges, men hun spørger altid efter ham. Når jeg så siger at 'Far er ikke hjemme' er det ok det er mig. Hvordan kan det være?? Er der noget jeg kan gøre anderledes så det også er mig hun kommer til når hun er ked af det?
Jeg synes jo selv at jeg er en kærlig mor, og vi giver hinanden mange kram og kys i løbet af dagen, og min datter er en utrolig kærlig pige.
Med venlig hilsen
Elisabeth