Brev:
Nattesøvn og dagpleje
27. maj 2009
Alder:
11 mdr.
Nattesøvn og dagpleje
Hej Helen.
Tak for alle dine gode svar.
Anabell bliver jo snart et år nu. Hun har været i dagpleje ca. 1 mdr nu og stortrives deromme, det er et super godt sted.
Problemet er at Anabell´s far og jeg begge arbejder så hun skal afleveres halv otte og bliver hentet ca. 16.00. Indtil videre har nogle af bedsteforældrene hentet hende ca. 14.30, hvilket går super fint. Men vi kan ikke blive ved med at trække på dem hver dag.
Problemet er at når hun har været der til kl. 16.00 er hun enormt træt når hun kommer hjem og falder i søvn i armene på os. Hun sover 1 time om formiddagen og 2 om eftermiddagen. Indtil videre har vi ladet hende sove lidt (15-30 min) ved os, og så putter vi hende stadig kl. 19.30 hvor hun er meget træt. Problemet er så at hun vågner om natten og er ganske ulykkelig og vil have mælk. Vi giver hende lidt mælk og så sover hun videre inde ved os. Umiddelbart går det ikke ud over hendes appetit om dagen hvor hun spiser fint og slutter af med 300 ml. mme kl. 23.00.
Skal vi bare lade hende få mælken eller er det dumt. Ved ikke hvordan vi ellers skal trøste hende da hun er helt ulykkelig.
Charlotte