Brev:
Lære at bruge sut
27. maj 2009
Alder:
1 mdr.
Lære at bruge sut
Hej Helen
Jeg har en dejlig dreng på næsten 7 uger. Amning fungere fint. Han sover ok, har dog lidt sværere ved at finde ro om dagen end om natten, men det bliver langsomt bedre.
Indimellem ville jeg dog gerne kunne give ham sutten, da det virker som om han har et suttebehov udover hvad mine bryster helt kan klare.
Han er dog ikke meget for at bruge sut. Hans far kan give ham den oftere end jeg kan, men går ud fra, at det er lugten af mælk hos mig, der forstyrrer. Men han kan ikke selv holde den, og så er det jo ikke den store hjælp. Har du nogle forslag?
Vi har prøvet forskellige sutter og er kommet frem til den bedste.
Med venlig hilsen
AH