Brev:
Hysterisk datter
28. maj 2009
Alder:
2 år
Hysterisk datter
Hej Helen.
Jeg ved godt jeg næsten lige har skrevet, men jeg bliver simpelthen nødt til at spørge dig, hvad jeg gør med min datter.
Thea er født med meget temprament. Men jeg skal da lige love for at det er kørt helt af sporet på det sidste. især når jeg er selv med Thea. Det er de mindste ting hun kan gå helt i baglås over, vi kan have det rigtig hyggeligt når hun f.eks skifter ble og synge osv, og så lige pludselig tager fanden ved hende, og jeg aner simpelthen ikke hvad jeg har gjort. Hun kaster sig rundt og skriger så man skulle tro det var løgn.
Når det f.eks sker ved ble skift bare for at nævne en af situationerne, så skriger hun og jeg må slet ikke røre hende. jeg kan slet ikke komme til hende. prøver ellers på at snakke stille med hende og ae hende på ryggen. Til sidst efter hun har været så hidsig ti ca tyve min kan jeg lige så stille tage hende op og nusse hende, men ikke før, synes det er meget frustrerende at se sit barn sådan og man ingenting kan gøre
Gør alt hvad jeg har læst man skal osv.
'Min dagpleje mener hun prøver grænser af og at jeg skal sidde hende i et rum for sig selv og så gå. og lade hende køle af. Men har det bare skidt med det, for jeg føler jeg skal gøre noget. Problemet er at jeg ikke ved hvor det er filmen knækker for Thea. prøver at gøre alle de "kedelige" ting sjove og hyggelige. mange andre siger at hun er den sødeste og rigtig nem at have på besøg. Så jeg er begyndt af føle at det er mig det er galt med. Ved bare ikke hvad jeg gør forkert, for jeg prøver på at gøre det bedste jeg kan for Thea.
Prøver hun grænser af ved mig og hvad gør man så?
Jeg bliver rigtig ked af det når hun bliver så hidsig og føler mig meget magtesløs.
Hvad gør jeg?
Mange knus fra mig