Brev:
Mælk efter 1 år?
28. maj 2009
Alder:
12 mdr.
Mælk efter 1 år?
Hej Helen,
Min datter på 1 år får 2 flasker MME om dagen, én om morgenen og én om aftenen. 200 ml. hver gang. Og bruger også MME i hendes havregrød om morgenen og hvis hun får mos om aftenen.
Så hun får ca. 400-450 ml. MME om dagen. Men hvor længe skal min datter have MME, nu hvor hun er blevet et år?
Og er det ligemeget om det er NAN/HIPP 1 eller NAN/HIPP 2 ?
Tak igen.