Brev:
Bio strath ?
29. maj 2009
Alder:
14 mdr.
Bio strath ?
Hej Helen
Vi har en datter på snart 14 mrd, som vi syntes hele tiden er små syg med feber, hoste forkølelse osv. Alle nogen ting som i og for sig er ret normalt at få når man går i dagpleje. Men det er ved at være træls både for hende og for os.
Hun har lige haft et mave onde, som gjorde at hun tabte sig en del og var ret dehydreret, men vi fik hende på højkant igen.
Lige p.t vejer hun ca 8,2 og er 79 cm.
Hun spiser meget små måltider, er rimelig god til at spise hendes havregrød og rugbrød, men ellers bliver det kun hvad jeg ville kalde for små mellem måltider. Hvis hun fik lov ville hun helst bare sidde og gnave i brød .
Aftensmaden bliver heller aldrig til det helt store. Har prøvet at tilbyde forskellige ting (ikke på én gang ).
Jeg vil ikke sige at hun får en alsidig kost, og derfor er vi kommet til at tænke på om det kunne være en idé at give hende noget bio strath eller andet.
Ved godt at det alene måske ikke kan gøre det.
Vi prøver fortsat at tilbyde hende en varieret kost som grøntsager, fisk, brød og kød.
Har 3 andre børn, (13-11-4 )som spiser godt og stort set aldrig er syge, så Mikkeline er en gåde for os og også lidt frustrende at hun ikke spiser ret meget og tit er syg .
Mange hilsner fra
Mette og Ulrik .