Brev:
Manglende appetit - er det mon tid til grød?
30. maj 2009
Alder:
4 mdr.
Manglende appetit - er det mon tid til grød?
Kære Helen.
Jeg har en dejlig glad søn på 4 mdr. Han vejer 8 kg og er ca 65 lang. Indtil han var 3 mdr har jeg malket ud og givet ham min mælk om dagen på flaske og kun mme om natten.
Nu får Han kun MME - Nan 1.
Men den sidste uge har han ikke rigtig haft nogen appetit.
Normalt spiser han ca 6-8 gange i døgnet ca. 130 ml i gennemsnit.
Men i øjeblikket er det kun det halve han spiser om dagen.
Kan det være tegn på at han er træt af mme og at det er tid til grød?
Glæder mig til at høre fra dig