Brev:
Sidde/stå og TV
10. maj 2004
Alder:
4 mdr.
Sidde/stå og TV
Hej
Vores dreng på 4 mdr. (midt maj) vil meget gerne støtte på benene (mens vi holder ham selvfølgelig) og sidde op på vores ben. Når han sidder på armen kæmper han for at komme op.
Min børnelæge siger, at de slet ikke må sidde eller stå endnu. Men de fleste steder jeg har læst skrives der, at omkring 6 mdr. kan man sætte dem med en amme pude i ryggen og så småt begynde at bruge højstol. Men ryggen skal vel inden trænes til at kunne bære mere.
Vi lægger ham på maven hver dag og her kan han ligger et godt stykke tid uden at brokke sig.
Jeg er lidt forvirret hvad jeg må og hvad jeg bør vente med?
Nogle gange laver vi " flyver" med ham og det kan han virkelig lide, men belaster det også ryggen?
Når vi har fjernsynet tændt vender han sig mod det og stirre meget interesseret på det. Er det noget man bør vente med?
På forhånd tak. Og tak for en god side.