Brev:
Fra mme til komælk
3. juni 2009
Alder:
12 mdr.
Fra mme til komælk
Hej Helen.
Min datter er nu blevet et år og så skal hun vel stille og roligt vendes til at få komælk istedet for mme. Tænker at det skal være en overgang.
Hun skal vel hellere ikke have grød mere - udover hendes havregrød om morgenen, den holder vi fast i lidt endnu. Det er bare nemmere at sikre mælkeindtaget på ca 500ml, når hun får grød. Ved ikke om hun vil kunne drikke så meget istedet.
Udover sin havregrød om morgenen får hun indtil videre også grød om eftermiddagen (på 150ml mme) og så en godnatgrød (150ml).
Altså:
- Hvordan går man fra mme til komælk bedst muligt?
- Skal hun stadig have grød?
- Hvordan kommer vi ud af godnatgrøden - hvis altså ikke vi bare kan beholde den stadig.
På forhånd tak for svar.
Line og Alberte