Brev:
Forstoppelse, hvad skal jeg give ham at spise?
3. juni 2009
Alder:
3 år, 8 mdr.
Forstoppelse, hvad skal jeg give ham at spise?
Hej Helen
Vores søn på godt 3,5 år er desværre begyndt at få problemer med forstoppelse. Vi har været ved lægen og har det nogenlunde under kontrol igen. Jeg er meget opmærksom på, hvad han får at spise og drikke. Lægen remsede alle de ting op, som han IKKE må få at spise. Jeg må indrømme, at jeg tænker: Hvad er der helt ærligt tilbage at vælge imellem???
Det vil være en kæmpe hjælp, hvis du kan komme med lidt inspiration og gode råd til hvad der vil være godt at tilbyde ham. Noget som en dreng på 3,5 år også synes er spændende. Det er dét, der er svært..... :-)
På forhånd tak for hjælpen.
En frustreret mor